techruptive
techruptive

Internet changes consumer behavior

techruptiveIt’s been almost half a century since Philip Kotler published his Principles of Marketing, which has defined the practice ever since. Kotler took insights from other fields, such as economics, social science and analytics and applied them to the marketing. Although it seems basic now, it was groundbreaking then.

 

Techruptive Trends Subverting the Marketing Paradigm

As the Internet changes consumer behavior, marketers must adapt.

Today changing consumer behavior as a result of being location agnostic and constantly connected is transforming marketing once again. Although up to this point, most of the impact has been tactical; we are now at tipping point of major strategic transformation. This will be a difficult task because we will not only have to change what we do, but how we think.

Techruptive Trends Subverting the Marketing Paradigm

Placeholder

About

Nachhaltigkeit + die Entdeckung Trojanischer Pferde…

Populäre Projektionen dessen, wie eine Bewusstseinsveränderung aussehen wird, sind in den meisten Fällen nur eine Neugestaltung der “alten Denkschablonen “. Eine größere, bessere Box, in der das Paradigma aufgewertet wird, das die Bedingungen verbessert, unter denen wir unsere Sucht auf eine “grüne” Art und Weise genießen können.

So wichtig wie das ökologische Bewusstsein ist, es ist nicht genug. Das neue Paradigma kann nicht aus der intellektuellen Abstraktion einer dualistischen Interpretation einer “besseren Welt” verwirklicht werden, die auf der Infrastruktur der existierenden Varianten-Matrix aufbaut, die dieses Paradigma erzeugt.

Mitglieder

Zeen placeholder
Gut zu wissen
Informationen zu akutellen Themen